spool.com.ua - інтернет-магазин швейної техніки «Шпулька» має досить широкий асортимент товарів, куди входять швейні машинки для дому та обладнання професійного класу, оверлоки, розпошивальна та вишивальна техніка провідних світових брендів – Brother, Janome, Juki, Bernina, Singer , Minerva, Husqvarna та Pfaff, а також швейні аксесуари та супутні товари. Реалізацією швейної техніки займаються з 2006 року та має найбільшу мережу магазинів швейних машин в Україні.
Роботу з проектом ми розпочали на початку 2018 року, до нас таргетована реклама не запускалася. Тоді мало хто використовував динамічну рекламу з каталогом товарів, тому ми одні з перших почали використовувати цей інструмент для своїх клієнтів.
Харків
грудень 2018 - травень 2020
- Зростання кількості конверсій із сайту, за допомогою органічного пошуку та таргету
- Збільшити видимість сайту в пошуковій системі Google
- Інформувати користувачів про поточні акції та новинки
- залучити покупців магазину для повторного продажу
- Збільшити активність та залученість у соц.мережах Facebook та Instagram
1. Основна складність полягає у досить високій конкурентності високочастотних запитів, які дозволяють приносити до 60% всього трафіку, причому просте влучення на 10 місце, а це перша сторінка, не приносило необхідного трафіку.
2. Перші рядки видачі займали великі агрегатори, які збирали весь органічний трафік. Таким чином, основна мета, що стоїть перед нами, після влучення сайту до ТОП-10 став ТОП-3.
У січні 2018 року розпочали роботу з проектом, запустивши таргетовану рекламу. А саме:
Після запуску перших варіантів креативів ми визначили робочі варіанти картинок, відео та текстів для нашої аудиторії. Для роботи з холодним трафіком найкраще спрацювали відео з оглядами офлайн-магазинів, таким чином ми знайомили нових користувачів з брендом і говорили, в яких містах до нас можна прийти в магазин. Для роботи з теплим трафіком ми використовували динамічний ремаркетинг із каталогом товарів.
За допомогою ремаркетингу ми повертали на сайт людей, які вже були на сайті та не здійснили покупку. Також повертали покупців магазину для повторного продажу (Cross-sell та Up-sell). Далі, залежно від етапу ретаргетингової вирви показували користувачам різні оголошення на різних етапах:
Незважаючи на те, що основна маса покупців – це жінки, в комунікаційній стратегії, емоційні меседжі спрацювали гірше, ніж раціональні, в яких йшлося про умови купівлі, доставку та інші конкретні переваги покупки в нашому інтернет-магазині. Це ще одна причина для тестування всіх варіантів комунікації з покупцями. Після 3 місяців роботи канал платної реклами Facebook посів 1 місце у проекті за кількістю конверсій та доходом.
Ціна за покупку (CPA) склала 2,47 $, а ROMI за січень 2020 року – 3923%
Аналіз рекламних кампаній показав, що близько 70% усіх транзакцій відбувається з мобільних пристроїв.
63% конверсій на комп’ютерах також відбулися після взаємодії з рекламою на мобільних пристроях.
Також ми отримали результати за демографічними даними наших покупців. Маючи ці дані, зробили розбивки та коригування в рекламних кампаніях за пристроями, статтю та віком.
Отримали статистику за місцями розміщення та прибрали плейсменти, які не приносять продаж.
Після того, як ми отримали робочу модель рекламних кампаній, які приносять нам необхідні результати в рамках наших KPI, було ухвалено рішення масштабувати результат, підвищуючи бюджет та відстежуючи нові результати.
Через 2 роки, після запуску таргету, ми прийняли рішення почати займатися SEO-оптимізацією сайту, оскільки з органіки приходять вже “теплі” відвідувачі та конверсія на купівлю в рази вище. Плюс зв’язування Target + SEO відмінно спрацювало.
Опустимо типові роботи, необхідні для виведення сайту в ТОП-10, залишивши лише ті, що дозволили зрости до перших позицій:
1. Провели роботи з внутрішньої перелінкування, які дозволили збільшити статичну вагу важливою для просування сторінок.
2. Скоригували мета-теги, в ході тестування виявили найбільш оптимальні, що дозволяють сайту отримати невелику перевагу ранжування.
3. Додатково опрацювали структуру сайту. Це дозволило покращити ранжування у різних регіонах України.
4. Коригували блок seo текстів, змінили його верстку, а також додали структуровані елементи. 5. І, звичайно ж, проводилося більш масивне опрацювання профілю посилання.
Після початку процесу зростання високочастотних запитів почали спостерігати істотне зростання органічного трафіку і, як наслідок, зростання конверсій. На графіку можна оцінити порівняння трафіку 2019 та 2020 року до та після зростання позицій. Приріст органіки становив 80%. А зростання конверсій – 68%.
Як видно, зростання трафіку склало 78%, що дозволило збільшити дохід на 163%. Графік зростання кількості слів у ТОП 1-3 за даними Ahrefs.
Якщо вам потрібні продажі "тут і зараз", то варто звернути увагу на платні канали просування, такі як таргетована або контекстна реклама. Якщо ви хочете працювати на перспективу, щоб вартість залучення клієнтів вам обходилася дешевше, щоб на сайт залучався максимально цільовий трафік, і ви стояли в ТОПі, то варто займатися SEO-просуванням. Чим більше цільових для вашого бізнесу запитів ви оптимізуєте, тим більшою буде відвідуваність та обсяг продажів. За допомогою пошукової системи користувачі самі шукають необхідні речі, відповідно і конверсія до покупки вище. Якщо ж ваш бюджет дозволять просуватися комплексно, то можете взяти до уваги зв'язку SEO+PPC/Targte, таким чином ви будете спілкуватися з потенційними клієнтами на різних майданчиках і залучати максимальну кількість трафіку на ваш сайт.
Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету