ua

Збільшили ROAS до 3094% для інтернет-магазину швейної продукції

case-picture
Про проект

spool.com.ua - інтернет-магазин швейної техніки «Шпулька» має досить широкий асортимент товарів, куди входять швейні машинки для дому та обладнання професійного класу, оверлоки, розпошивальна та вишивальна техніка провідних світових брендів – Brother, Janome, Juki, Bernina, Singer , Minerva, Husqvarna та Pfaff, а також швейні аксесуари та супутні товари. Реалізацією швейної техніки займаються з 2006 року та має найбільшу мережу магазинів швейних машин в Україні.

Роботу з проектом ми розпочали на початку 2018 року, до нас таргетована реклама не запускалася. Тоді мало хто використовував динамічну рекламу з каталогом товарів, тому ми одні з перших почали використовувати цей інструмент для своїх клієнтів.

Сайт: spool.com.ua
Послуги:
Регіон:

Харків

Період для аналізу:

грудень 2018 - травень 2020

Цілі і завдання:

- Зростання кількості конверсій із сайту, за допомогою органічного пошуку та таргету
- Збільшити видимість сайту в пошуковій системі Google
- Інформувати користувачів про поточні акції та новинки
- залучити покупців магазину для повторного продажу
- Збільшити активність та залученість у соц.мережах Facebook та Instagram

Результати за 1,5 роки:
  • Зростання трафіку: 80%
  • Зростання конверсій: 68%
  • ROAS: 3094,5
Особливості проекту:

1. Основна складність полягає у досить високій конкурентності високочастотних запитів, які дозволяють приносити до 60% всього трафіку, причому просте влучення на 10 місце, а це перша сторінка, не приносило необхідного трафіку.
2. Перші рядки видачі займали великі агрегатори, які збирали весь органічний трафік. Таким чином, основна мета, що стоїть перед нами, після влучення сайту до ТОП-10 став ТОП-3.

Запуск таргету

У січні 2018 року розпочали роботу з проектом, запустивши таргетовану рекламу. А саме:

  • розробили стратегію;
  • побудували воронку для ретаргетингу;
  • розробили комунікаційну стратегію;
  • налаштували модуль eCommerce у Google Analytics;
  • налаштували відстеження подій на сайті;
  • створили каталог товарів для динамічної реклами
case-picture
Які креативи спрацювали?

Після запуску перших варіантів креативів ми визначили робочі варіанти картинок, відео та текстів для нашої аудиторії. Для роботи з холодним трафіком найкраще спрацювали відео з оглядами офлайн-магазинів, таким чином ми знайомили нових користувачів з брендом і говорили, в яких містах до нас можна прийти в магазин. Для роботи з теплим трафіком ми використовували динамічний ремаркетинг із каталогом товарів.

case-picture
Таргет приносив найбільше конверсій

За допомогою ремаркетингу ми повертали на сайт людей, які вже були на сайті та не здійснили покупку. Також повертали покупців магазину для повторного продажу (Cross-sell та Up-sell). Далі, залежно від етапу ретаргетингової вирви показували користувачам різні оголошення на різних етапах:

  • Користувачам, які відвідали категорії, але не відвідували конкретну картку товару – показували динамічні каруселі, добірки товарів.
  • Відвідувачам, які переглядали картки товарів – показували оголошення з відео чи однією картинкою.

Незважаючи на те, що основна маса покупців – це жінки, в комунікаційній стратегії, емоційні меседжі спрацювали гірше, ніж раціональні, в яких йшлося про умови купівлі, доставку та інші конкретні переваги покупки в нашому інтернет-магазині. Це ще одна причина для тестування всіх варіантів комунікації з покупцями. Після 3 місяців роботи канал платної реклами Facebook посів 1 місце у проекті за кількістю конверсій та доходом.

Ціна за покупку (CPA) склала 2,47 $, а ROMI за січень 2020 року – 3923%

case-picture
Аналіз результатів та подальші дії

Аналіз рекламних кампаній показав, що близько 70% усіх транзакцій відбувається з мобільних пристроїв.

case-picture

63% конверсій на комп’ютерах також відбулися після взаємодії з рекламою на мобільних пристроях.

case-picture

Також ми отримали результати за демографічними даними наших покупців. Маючи ці дані, зробили розбивки та коригування в рекламних кампаніях за пристроями, статтю та віком.

case-picture

Отримали статистику за місцями розміщення та прибрали плейсменти, які не приносять продаж.

Після того, як ми отримали робочу модель рекламних кампаній, які приносять нам необхідні результати в рамках наших KPI, було ухвалено рішення масштабувати результат, підвищуючи бюджет та відстежуючи нові результати.

Детальніше про таргетовану рекламу
case-picture
Запуск SEO

Через 2 роки, після запуску таргету, ми прийняли рішення почати займатися SEO-оптимізацією сайту, оскільки з органіки приходять вже “теплі” відвідувачі та конверсія на купівлю в рази вище. Плюс зв’язування Target + SEO відмінно спрацювало.

Опустимо типові роботи, необхідні для виведення сайту в ТОП-10, залишивши лише ті, що дозволили зрости до перших позицій:

1. Провели роботи з внутрішньої перелінкування, які дозволили збільшити статичну вагу важливою для просування сторінок.

2. Скоригували мета-теги, в ході тестування виявили найбільш оптимальні, що дозволяють сайту отримати невелику перевагу ранжування.

3. Додатково опрацювали структуру сайту. Це дозволило покращити ранжування у різних регіонах України.

4. Коригували блок seo текстів, змінили його верстку, а також додали структуровані елементи. 5. І, звичайно ж, проводилося більш масивне опрацювання профілю посилання.

Переваги органічного просування
Зростання трафіку вплинуло на зростання конверсій

Після початку процесу зростання високочастотних запитів почали спостерігати істотне зростання органічного трафіку і, як наслідок, зростання конверсій. На графіку можна оцінити порівняння трафіку 2019 та 2020 року до та після зростання позицій. Приріст органіки становив 80%. А зростання конверсій – 68%.

Як SEO и Таргет працюють в комплексі?
case-picture

Як видно, зростання трафіку склало 78%, що дозволило збільшити дохід на 163%. Графік зростання кількості слів у ТОП 1-3 за даними Ahrefs.

case-picture
Висновок

Якщо вам потрібні продажі "тут і зараз", то варто звернути увагу на платні канали просування, такі як таргетована або контекстна реклама. Якщо ви хочете працювати на перспективу, щоб вартість залучення клієнтів вам обходилася дешевше, щоб на сайт залучався максимально цільовий трафік, і ви стояли в ТОПі, то варто займатися SEO-просуванням. Чим більше цільових для вашого бізнесу запитів ви оптимізуєте, тим більшою буде відвідуваність та обсяг продажів. За допомогою пошукової системи користувачі самі шукають необхідні речі, відповідно і конверсія до покупки вище. Якщо ж ваш бюджет дозволять просуватися комплексно, то можете взяти до уваги зв'язку SEO+PPC/Targte, таким чином ви будете спілкуватися з потенційними клієнтами на різних майданчиках і залучати максимальну кількість трафіку на ваш сайт.

Хочете таких же результатів?

Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами

Вартість комплексного просування
Комплексний Digital-аудит

Стандартні роботи:

  • Аудит сайту;
  • Аудит соціальних мереж;
  • Аналітика даних користувача;
  • Аудит рекламних кампаній в Google Ads/Facebook Ads;
  • Звіт про рентабельність маркетингових каналів та рекомендації щодо покращення результатів.

Бонусом ви отримаєте:

  • Рекомендації щодо підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекта протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

Комплексний Digital-маркетинг

Стандартні роботи:

  • Аналіз тематики, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Внутрішня оптимізація (технічний аудит, робота зі структурою сайту та контентом);
  • Опрацювання технічних факторів;
  • Робота з семантикою;
  • Зовнішня оптимізація сайту (нарощування посилального профілю);
  • Розробка ефективної рекламної стратегії для Google Ads та Facebook Ads;
  • Пошукова рекламна кампанія;
  • Контекстно-медійна реклама;
  • Ремаркетинг/Динамічний ремаркетинг;
  • Google Shopping + Smart;
  • Розробка креативів від 2х комплектів по 10 розмірів (для Google Ads);
  • Розробка креативів від 2х комплектів у 2х розмірах (для Facebook Ads)
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення Google Tag Manager, Enhanced E-commerce Google Analytics та фіда, для запуску товарних кампаній Google;
  • 10 000 грн на рахунок в Google Ads (тільки для нових акаунтів);
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекту протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

SEO-просування під ключ

Стандартні роботи:

  • Аналіз тематики;
  • Внутрішня оптимізація (технічний аудит, робота зі структурою сайту та контентом);
  • Опрацювання технічних факторів;
  • Робота з семантикою;
  • Зовнішня оптимізація сайту (нарощування посилального профілю);
  • Аналіз отриманих результатів та підготовка рекомендацій;
  • Динамічний звіт у Data Studio про рентабельність вкладених інвестицій.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення Google Analytics;
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекту протягом 3х робочих днів.
  • Зростання позицій по ключовим запитам;
  • Зростання трафіку та зниження вартості залучення клієнтів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

Результати просування інших проектів
slider-img
Комплекс За 1 рік досягли ROI - 9791% для інтернет-магазину одягу та взуття
  • Зростання доходу:
    1,5 рази
  • Зниження CPA:
    81,6%
  • Досягли ROI:
    9791%
slider-img
Комплекс Збільшили ROAS до 3094% для інтернет-магазину швейної продукції
  • Зростання трафіку:
    80%
  • Зростання конверсій:
    68%
  • ROAS:
    3094,5
slider-img
Комплекс Зростання конверсій на 159% під час карантину для автосалону Mitsubishi
  • Зростання конверсій:
    72,3%
  • Зниження CPC:
    33,63%
  • Зниження CPO:
    27,8%
contact__bg contact-bg contact-bg

    contact-picture
    Для зв'язку з нами
    Вдячні за звернення!

    Ваша заявка відправлена.
    Наш менеджер зв'яжеться з вами
    найближчим часом