Mandrivnik - компанія була заснована в 1995 році, а інтернет-магазин став одним із перших магазинів, що здійснюють online продаж туристичного спорядження в регіоні. Магазин спеціалізується на оптовому та роздрібному продажі товарів туристичного призначення. Дуже широкий асортимент товарів та найбільший зал рюкзаків у місті Харкові та області. Співробітники і керівництво регулярно ходять в гори і самі тестують спорядження, що продається, так як "за" активний спосіб життя, любов до природи і подорожей. Також компанія щорічно проводить понад 100 заходів для школярів.
Сайт: mandrivnik.com.ua Дивитись відгук- Оптимізувати роботу сайту
- Привести нових клієнтів
- Збільшити середній чек
- Збільшити кількість продажів
Товари мають сезонний характер, тож необхідно стимулювати збут різними акціями, цікавими пропозиціями. Акційна продукція завжди добре розходиться, якщо вона затребувана по сезону, тоді у покупця велика спокуса придбати її.
Почали з SEO, вирішивши такі завдання:
Етапи нашої роботи:
1. Провели технічний аудит сайту, аналіз ніші та конкурентів;
2. Зібрали семантичне ядро;
3. Розробили структуру сайту;
4. Написали тз на внутрішню оптимізацію;
5. Зробили внутрішню перелінковку;
6. Оптимізували контент;
7. Попрацювали над юзабіліті;
8. Провели зовнішню оптимізацію сайту;
9. Розширили семантичне ядро та структуру сайту;
10. Вибудували процес щомісячного надсилання звітності.
Результати, які показало SEO:
Підключили контекстну рекламу для:
Етапи нашої роботи:
1. Налаштували e-commerce для відстеження ROMI;
2. Проаналізували ця, конкурентів;
3. Розробили стратегію дій щодо проекту;
4. Визначили цілі рекламної кампанії;
5. Провели аналіз посадкової сторінки;
6. Написали варіанти оголошень, із зазначенням основних компаній;
7. Налаштовані рекламні кампанії, з первинними налаштуваннями та тестовими кампаніями;
8. Налаштували скрипти для коригування ставок, відстеження 404 сторінок, показника якості та чищення майданчиків;
9. Вибудували процес щомісячного надсилання звітності.
1) Пошукова реклама:
2) Ремаркетинг – продажів не було, тому відключили і більшу частину коштів вклали у google shopping smart goal, тому що ця кампанія показала дуже добрі результати.
3) Торгові кампанії:
При страті роботи цього типу кампаній, конкуренція у shopping smart була меншою, ніж у інших рекламних каналах, що дозволяло рекламуватися з меншою ціною за клік і з великою кількістю показів. google shopping smart краще аналізує вашу аудиторію та розуміє чого саме вона хоче.
Результати, які показав Shopping:
Підключили таргет, щоб вирішити такі завдання:
Етапи роботи:
1. Прописали стратегію запуску;
2. Проаналізували нішу, конкурентів, створили портретця;
3. Налаштували піксель;
4. Визначили kpi, куди потім орієнтувалися;
5. Перевірили та завантажили товарний фід;
6. Запустили динамічний ретаргетинг з каталогу з метою “продаж товарів з каталогу”, з метою- конверсія;
7. Проаналізували отримані дані; – вибудували процес щомісячного надсилання звітності;
Результати, які показав таргет:
Всі звіти були надані в Google Data Studio Що було проаналізовано:
Наявність красивого, функціонального сайту зі зручною навігацією та дизайном, що запам'ятовується – це одна з основних вимог до будь-якого бізнесу, який планує розвиватися і бути конкурентним на ринку. Але навіть якщо з нею впоратися, далеко не факт, що на сайт, створений з такими труднощами і витратами, приходитимуть відвідувачі, які перетворюються на клієнтів. Адже ресурс потрібно ще просувати, причому комплексно, залучаючи на нього не просто трафік зацікавлених користувачів, які з ймовірністю 90% придбають ваш товар/послугу. Варто розуміти, що комплексна робота завжди покаже кращий результат, ніж використання окремих інструментів для залучення клієнтів в інтернеті.
Тому, якщо ви хочете комунікувати зі своєю аудиторією на різних етапах вирви продажів, використовуйте SEO-оптимізацію, контекстну та таргетовану рекламу, а для аналізу та повного зведення даних - web-аналітику.
Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету