Dlux – велика компанія, яка займається продажем стоматологічних матеріалів та обладнання.
Сайт: dlx.ua Дивитись відгукУкраїна
вересень 2017 – жовтень 2019
- Збільшити дохід із сайту;
- Привести нових клієнтів;
- Збільшити впізнаваність бренду.
1. Стоматологічна клініка може закупити вони весь комплекс необхідних матеріалів до роботи. Тому компанія орієнтована оптові покупки, а клієнти, які з ними співпрацюють, часто повертаються до них за повторними покупками. Наслідок - клієнти ретельно обирають компанію, з якою збираються співпрацювати, і багато разів приходять на сайт до покупки.
2. Сильний бренд. Google Analytics на сайт була встановлена у 2012 році, але сам сайт працював і до цього, стартова відвідуваність з органічного пошуку на місяць становила 1500 користувачів на місяць. Клієнта дізнаються на ім'я, і багато запитів з брендовими добавками.
На першому етапі наше основне завдання було залучити якнайбільше нових користувачів, які не знали про компанію раніше. Тому ми не використовували при створенні облікового запису брендові компанії.
На початку роботи було запущено звичайні пошукові рекламні кампанії та динамічна пошукова реклама. Пошукові кампанії були сегментовані за брендами виробників, представлених на сайті, за категоріями продукції та географією (відокремили Київ від решти України для того, щоб краще контролювати ставки і стежити за ціною транзакції). Також ми розпочали збір аудиторії для ремаркетингу.
До цього в обліковому записі була рекламна активність, тому ми можемо порівняти результати нашої роботи з тим, що було до початку нашої співпраці.
Порівняємо результати серпня 2017 року з результатами жовтня 2017 року. Старт робіт – початок вересня. У вересні ми вносили зміни до облікового запису та робили основні налаштування, які у жовтні принесли результат.
Ми орієнтувалися на дві основні характеристики: загальна сума доходу (за даними Google Analytics) та частка рекламних витрат (ДРР)
Найбільше доходу приносили транзакційні високочастотні запити та компанії з брендами виробників. Динамічна рекламна кампанія дозволила охопити низькочастотну семантику.
Дохід від реклами зріс на 27,4%, витрата зменшилася на 8,1%, ДРР = витрати на рекламу / доходи з реклами * 100%
Ми продовжили оптимізувати обліковий запис, і результати поступово ставали кращими.
Найтепліша (готова до покупки) аудиторія шукає магазин за назвами конкретних моделей продукції. Асортимент компанії дуже широкий, але при цьому вузькоспеціалізований, тому конвертуючі запити дуже низькочастотні. В обліковому записі постійно з’являлися ключі, які Google наголошував на статусі “мало запитів” і не починав показувати рекламу.
Динамічна пошукова кампанія має вирішувати таку проблему. Але ми зіткнулися з тим, що картки товарів заповнені добре, а категорії товарів часто навіть не мають seo-текстів. Для динамічної пошукової реклами вкрай важливою є хороша пошукова оптимізація сайту, інакше ефект від неї буде обмеженим.
Переломний момент настав, коли ми скуштували так звану low cost стратегію. Суть стратегії полягає в тому, щоб створювати групи з досить частотними ключовими словами у широкій відповідності, і встановлювати ціну за клік набагато нижчою, ніж потрібно для конкуренції основного ключа. Таким чином, покази ініціюються в основному за схожими запитами, включаючи найнижчі. При цьому, на відміну від динамічної кампанії, ми могли вести користувачів на сторінку категорій, показуючи асортимент.
У вересні 2018 року ми нарешті змогли досягти бажаних показників: дохід від реклами значно збільшився, а ДРР упав до 3,54%.
Особливість роботи з low cost стратегією та роботою з ключами у широкій відповідності – велика кількість нецільових пошукових запитів. Нам доводиться регулярно переглядати пошукові запити та додавати нові мінус-слова до облікового запису.
Тут підключаються рутинні оптимізаційні процеси – ми дивимося в обліковий запис на ключові слова, оголошення та кампанії в розрізі ціни за конверсію, додаємо бюджет там, де ціна мінімальна і зменшуємо ставки або бюджет там, де ціна вища за середній за обліковим записом.
На результати рекламної діяльності впливає чинник сезонності. Для цієї компанії пік сезону припадає на травень, тож найкращий результат ми показали саме у травні 2019 року.
Найкращий результат: – доход збільшився на 123,1%, при збільшенні витрат на рекламу на 113,4% – ДРР поменшало на 4,2% – збільшення ROI до 4776,80%
Найбільше доходу приносять постійні відвідувачі. Проте частка доходу від платної реклами постійно зростає. У вересні 2017 року вона становила 14,41%, а у жовтні 2019 року досягла 30,44%. Відповідно, нам вдалося збільшити постійний приплив нових платоспроможних користувачів вдвічі. Максимальне значення – у серпні 2019 року частка доходу від платної реклами досягла 41,02%.
З цим проектом ми співпрацюємо вже понад два роки. Ми налаштовані на довгострокову співпрацю та постійно покращуємо результати протягом усього часу роботи.
Ми шукаємо точки зростання для проекту. Наш аналіз показав, що посиливши пошукову оптимізацію та підключивши сервіс Google Shopping результати могли б бути кращими. Ми запропонували та обговорили з клієнтом цю рекомендацію, однак їм було ухвалено рішення на поточному етапі співробітництва не впроваджувати її в життя. Так чи інакше, як видно з наведених вище даних, ми показуємо максимум результатів у тих умовах, які обумовлені із замовником.
Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється в перший місяць роботи над проектом.
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється в перший місяць роботи над проектом.