ua

За 2 роки збільшили ROI на 243,2% для сайту стоматологічного обладнання

case-picture
Про проект

Dlux – велика компанія, яка займається продажем стоматологічних матеріалів та обладнання.

Сайт: dlx.ua Дивитись відгук
Тематика:
Послуги:
Регіон:

Україна

Період для аналізу:

вересень 2017 – жовтень 2019

Цілі і завдання:

- Збільшити дохід із сайту;
- Привести нових клієнтів;
- Збільшити впізнаваність бренду.

Результати за 2 роки:
  • Зростання прибутку: 288%
  • Зниження ДРР: 3,2 рази
  • Зростання ROI: 243,2%
Особливості проекту:

1. Стоматологічна клініка може закупити вони весь комплекс необхідних матеріалів до роботи. Тому компанія орієнтована оптові покупки, а клієнти, які з ними співпрацюють, часто повертаються до них за повторними покупками. Наслідок - клієнти ретельно обирають компанію, з якою збираються співпрацювати, і багато разів приходять на сайт до покупки.
2. Сильний бренд. Google Analytics на сайт була встановлена ​​у 2012 році, але сам сайт працював і до цього, стартова відвідуваність з органічного пошуку на місяць становила 1500 користувачів на місяць. Клієнта дізнаються на ім'я, і ​​багато запитів з брендовими добавками.

Старт робіт

На першому етапі наше основне завдання було залучити якнайбільше нових користувачів, які не знали про компанію раніше. Тому ми не використовували при створенні облікового запису брендові компанії.

На початку роботи було запущено звичайні пошукові рекламні кампанії та динамічна пошукова реклама. Пошукові кампанії були сегментовані за брендами виробників, представлених на сайті, за категоріями продукції та географією (відокремили Київ від решти України для того, щоб краще контролювати ставки і стежити за ціною транзакції). Також ми розпочали збір аудиторії для ремаркетингу.

До цього в обліковому записі була рекламна активність, тому ми можемо порівняти результати нашої роботи з тим, що було до початку нашої співпраці.

Детальніше про контекстну рекламу
Результати перших 2-х місяців роботи

Порівняємо результати серпня 2017 року з результатами жовтня 2017 року. Старт робіт – початок вересня. У вересні ми вносили зміни до облікового запису та робили основні налаштування, які у жовтні принесли результат.

Ми орієнтувалися на дві основні характеристики: загальна сума доходу (за даними Google Analytics) та частка рекламних витрат (ДРР)

case-picture

Найбільше доходу приносили транзакційні високочастотні запити та компанії з брендами виробників. Динамічна рекламна кампанія дозволила охопити низькочастотну семантику.
Дохід від реклами зріс на 27,4%, витрата зменшилася на 8,1%, ДРР = витрати на рекламу / доходи з реклами * 100%

case-picture case-picture case-picture
Проблема "мало запитів"

Ми продовжили оптимізувати обліковий запис, і результати поступово ставали кращими.

Найтепліша (готова до покупки) аудиторія шукає магазин за назвами конкретних моделей продукції. Асортимент компанії дуже широкий, але при цьому вузькоспеціалізований, тому конвертуючі запити дуже низькочастотні. В обліковому записі постійно з’являлися ключі, які Google наголошував на статусі “мало запитів” і не починав показувати рекламу.

Динамічна пошукова кампанія має вирішувати таку проблему. Але ми зіткнулися з тим, що картки товарів заповнені добре, а категорії товарів часто навіть не мають seo-текстів. Для динамічної пошукової реклами вкрай важливою є хороша пошукова оптимізація сайту, інакше ефект від неї буде обмеженим.

Переломний момент настав, коли ми скуштували так звану low cost стратегію. Суть стратегії полягає в тому, щоб створювати групи з досить частотними ключовими словами у широкій відповідності, і встановлювати ціну за клік набагато нижчою, ніж потрібно для конкуренції основного ключа. Таким чином, покази ініціюються в основному за схожими запитами, включаючи найнижчі. При цьому, на відміну від динамічної кампанії, ми могли вести користувачів на сторінку категорій, показуючи асортимент.

У вересні 2018 року ми нарешті змогли досягти бажаних показників: дохід від реклами значно збільшився, а ДРР упав до 3,54%.

Подальша оптимізація

Особливість роботи з low cost стратегією та роботою з ключами у широкій відповідності – велика кількість нецільових пошукових запитів. Нам доводиться регулярно переглядати пошукові запити та додавати нові мінус-слова до облікового запису.

Тут підключаються рутинні оптимізаційні процеси – ми дивимося в обліковий запис на ключові слова, оголошення та кампанії в розрізі ціни за конверсію, додаємо бюджет там, де ціна мінімальна і зменшуємо ставки або бюджет там, де ціна вища за середній за обліковим записом.

На результати рекламної діяльності впливає чинник сезонності. Для цієї компанії пік сезону припадає на травень, тож найкращий результат ми показали саме у травні 2019 року.

Найкращий результат: – доход збільшився на 123,1%, при збільшенні витрат на рекламу на 113,4% – ДРР поменшало на 4,2% – збільшення ROI до 4776,80%

case-picture case-picture case-picture
Яку частку реклама займає в доході з сайту?

Найбільше доходу приносять постійні відвідувачі. Проте частка доходу від платної реклами постійно зростає. У вересні 2017 року вона становила 14,41%, а у жовтні 2019 року досягла 30,44%. Відповідно, нам вдалося збільшити постійний приплив нових платоспроможних користувачів вдвічі. Максимальне значення – у серпні 2019 року частка доходу від платної реклами досягла 41,02%.

case-picture
Загальна динаміка рекламних результатів
  • Дохід збільшився на 288%;
  • ДРР знизився у 3,2 рази;
  • ROI зріс на 243,2%.
case-picture case-picture
Висновок

З цим проектом ми співпрацюємо вже понад два роки. Ми налаштовані на довгострокову співпрацю та постійно покращуємо результати протягом усього часу роботи.

Ми шукаємо точки зростання для проекту. Наш аналіз показав, що посиливши пошукову оптимізацію та підключивши сервіс Google Shopping результати могли б бути кращими. Ми запропонували та обговорили з клієнтом цю рекомендацію, однак їм було ухвалено рішення на поточному етапі співробітництва не впроваджувати її в життя. Так чи інакше, як видно з наведених вище даних, ми показуємо максимум результатів у тих умовах, які обумовлені із замовником.

Хочете таких же результатів?

Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами

Вартість контекстної реклами
Сайти послуг, B2B, корпоративні сайти

Стандартні роботи:

  • Аналіз ніші, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Розробка ефективної рекламної стратегії;
  • Пошукова рекламна кампанія;
  • Контекстно-медійна реклама;
  • Ремаркетинг;
  • Розробка креативів від 2х комплектів по 10 розмірів
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення систем аналітики Google Tag Manager та Google Analytics;
  • Ранній доступ до тестування beta-функцій рекламних систем;
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск реклами протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється в перший місяць роботи над проектом.

Інтернет-магазини

Стандартні роботи:

  • Аналіз ніші, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Розробка ефективної рекламної стратегії;
  • Пошукова рекламна кампанія;
  • Контекстно-медійна реклама;
  • Ремаркетинг;
  • Динамічний ремаркетинг;
  • Google Shopping + Smart;
  • Розробка креативів від 2х комплектів по 10 розмірів;
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення Google Tag Manager, Enhanced E-commerce Google Analytics та фіда, для запуску товарних кампаній Google;
  • 10 000 грн на рахунок в Google Ads (тільки для нових акаунтів);
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск реклами протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється в перший місяць роботи над проектом.

Результати просування інших проектів
slider-img
PPC За 1 рік збільшили дохід на 44% для сайту доставки суші та піци
  • Зниження CPO:
    49%
  • Зростання доходу:
    44%
  • Зростання ROAS:
    731%
slider-img
PPC За 1 рік зростання конверсій у 6,7 разів для виробника будівельних матеріалів
  • Зростання конверсій:
    6,7 разів
  • Зниження CPC:
    1,7 разів
  • Зниження CPA:
    3,4 рази
contact__bg contact-bg contact-bg

    contact-picture
    Для зв'язку з нами
    Вдячні за звернення!

    Ваша заявка відправлена.
    Наш менеджер зв'яжеться з вами
    найближчим часом