ua

За 1 рік збільшили ROAS реклами Facebook до 47,5 для сайту весільних тканин

case-picture
Про проект

svadbatkani.com — гіпермаркет тканин “Весільний Альянс” з шоурумом у Харкові, інтернет-магазином та доставкою по Україні та іншим країнам СНД. Продаж здійснюється оптом і в роздріб. Таргетована реклама не запускалася до нашої співпраці із проектом.

Сайт: svadbatkani.com
Тематика:
Послуги:
Регіон:

Україна

Період для аналізу:

лютий 2019 - грудень 2019

Цілі і завдання:

- Збільшити кількість роздрібних продажів через соцмережі.
- Інформувати користувачів про акції, що проходять і знижки.
- Перетворити Facebook та Instagram на стабільне джерело трафіку на сайт.
- Побудувати працюючу вирву продажів через рекламний кабінет Facebook.

Результати за рік:
  • ROAS реклами Facebook: 47,5
  • Приріст нових користувачів: 92%
  • Приріст кількості замовлень: 27%
Особливості проекту:

Таргетована реклама не запускалася до нашої співпраці із проектом.

Динаміка зростання основних показників

Ефективний націлення призвів до збільшення конверсій на 27%, розширення клієнтської бази та притоку нових користувачів на сайт на 92%, а також постійного якісного трафіку на сайт.

Порівняння трафіку на сайт:

– таргетована реклама не велася 01.02.2018-31.12.2018 рр. (помаранчевий графік),

– таргетована реклама велася 01.02.2019-31.12.2019 рр. (синій графік).

case-picture

В аналізі результативності роботи рекламних кампаній на платформах Facebook та Instagram дуже важливо враховувати асоційовані конверсії. Соціальні мережі часто виступають не так прямим лідогенеруючим каналом, як проміжним ефективним способом підігріву цільової аудиторії та підвищення лояльності до бренду в цілому. Для підтвердження цієї інформації нижче наведено порівняльну інфографіку досконалих конверсій за звітний період роботи над проектом — за прямою взаємодією та за асоційованою:

 

На графіці відображені дані і з органічного (SEO) трафіку, тому що реклама в Facebook часто служить для клієнта джерелом першого торкання з компанією. Після старту реклами на майданчиках Facebook та Instagram було помічено зростання конверсій з органіка при незначному прирості трафіку. Проаналізувавши асоційовані конверсії, було зроблено висновок, що шлях клієнта розпочинався з таргетованої реклами на Facebook та Instagram та закінчувався конверсіями на сайті вже через органічний пошук. На кожну пряму конверсію в органічному трафіку припадає 2,7 асоційованих. На кожну пряму конверсію в органічному трафіку Facebook припадає 1,9 асоційованих. На кожну пряму конверсію у платному трафіку Facebook – 3,3.

Детальніше про переваги реклами в соцмережах
case-picture
Що ми зробили, щоб досягти ROMI = 4940% у платній рекламі Facebook?

Етапи роботи:

  1. Проаналізовано ринок та конкуренти, щоб мати уявлення, яке місце в ніші займає магазин замовника.
  2. Проведено пошук та сегментація цільової аудиторії, написані портрети покупців.
  3. Складена комплексна стратегія просування на платформі, яка включила органічне і платне просування.
  4. Спільно з розробниками сайту підготовлено товарний фід для динамічної реклами.
  5. Налаштовані та запущені рекламні кампанії на платформах Facebook, Instagram.
  6. Систематично аналізувалися одержані результати, на основі яких оптимізувалася таргетована реклама.

 

Була побудована вирва продажів: від найширшої та найхолоднішої аудиторії до моменту здійснення покупки, повторних та крос-продажів. Залучення йшло за демографічними параметрами, інтересами, родом діяльності та look-a-like аудиторіями. Кампанії ретаргетингу було розбито на кілька сегментів, основою яких були користувачі сайту та соцмереж компанії.

 

Також тестувалися різні цілі рекламних кампаній: “конверсія”, “продаж товарів за каталогом”, “залучення публікацій”, “перегляди відео”. Динамічний товарний каталог спрацював краще на аудиторію ретаргетингу: за 8 днів було здійснено 27 покупок. Проаналізувавши доходи та витрати, ми розрахували ROMI цієї кампанії, яка склала 4940%.

 

Цікавий факт: оголошення по товарному каталогу з ціною в доларах спрацювали набагато ефективніше, ніж аналогічні з гривневим каталогом. Загалом, за 10 місяців за даними Facebook Ads було здійснено 851 конверсію, при яких співвідношення витрати до прибутку склало 1 до 47,5.

 

Окреме слово варто сказати про рекламні оголошення. З протестованих текстових креативів було залишено варіанти з меншою кількістю символів у тілі оголошення, а також з короткими УТП компанії та закликом до дії. Що стосується рекламних форматів, то оголошення Instant Experience (підбірка) показували більшу залученість та результативність, ніж рекламні публікації з одиночним зображенням та відео добіркою. Найбільш результативні оголошення наведені нижче скріншотами:

case-picture case-picture
Висновок

Успішність рекламних дій на майданчиках Facebook та Instagram була досягнута в комплексі з регулярним веденням облікових записів компанії на цих платформах. Завдяки висвітленню нових надходжень, інформуванню передплатників про акційні позиції, відеооглядам зразків тканин та фурнітури, підвищується довіра та лояльність користувачів до бренду Весільний Альянс, підтримується рівень залучення передплатників, а також існує органічний приплив нової аудиторії за рахунок репостів користувачів на свої особисті.

Ефективна комплексна робота з настроювання таргетованої реклами та органічного ведення соціальних профілів компанії сприяла зміцненню позицій замовника на ринку, а також підвищенню експертності бренду Весільний Альянс в очах кінцевого споживача.

Хочете таких же результатів?

Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами

Вартість таргетованої реклами
Інтернет-магазини

Стандартні роботи:

  • Аналіз ніші, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Розробка ефективної рекламної стратегії;;
  • Класичний ремаркетинг;
  • Динамічний ремаркетинг;
  • Розробка креативів від 2х комплектів у 2х розмірах (квадрат та сторіс);
  • Розробка ТЗ розробникам для створення товарного фіда;
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення систем Google Analytics та Facebook піксель;
  • Ранній доступ до тестування beta-функцій рекламних систем;
  • Рекомендації щодо підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Рекомендації щодо акційних пропозицій;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск реклами протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється за перший місяць роботи над проектом.

Сайти послуг, B2B, корпоративні сайти

Стандартні роботи:

  • Аналіз ніші, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Розробка ефективної рекламної стратегії;;
  • Класичний ремаркетинг;
  • Розробка креативів від 2х комплектів у 2х розмірах (квадрат та сторіс);
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення систем Google Analytics та Facebook піксель;
  • Ранній доступ до тестування beta-функцій рекламних систем;
  • Рекомендації щодо підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Рекомендації щодо акційних пропозицій
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск реклами протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється за перший місяць роботи над проектом.

Результати просування інших проектів
slider-img
Таргет Зростання доходу в 6,7 разів для мультибрендового інтернет-магазину одягу та взуття
  • Зростання доходу:
    6,7 разів
  • Зниження ср.чеку:
    144%
  • Зростання підписників у Facebook:
    44,5%
slider-img
Таргет За 10 днів 370 лідів у складній медичній тематиці
  • Кількість лідів:
    370
  • CPL:
    0,6$
  • Термін:
    10 днів
slider-img
SEO За 1 рік збільшили дохід у 18 разів для інтернет-магазину одягу преміум-сегменту
  • Зростання доходу:
    1788%
  • Зростання залученності:
    155%
  • Зростання конверсій:
    2463%
contact__bg contact-bg contact-bg

    contact-picture
    Для зв'язку з нами
    Вдячні за звернення!

    Ваша заявка відправлена.
    Наш менеджер зв'яжеться з вами
    найближчим часом