svadbatkani.com — гіпермаркет тканин “Весільний Альянс” з шоурумом у Харкові, інтернет-магазином та доставкою по Україні та іншим країнам СНД. Продаж здійснюється оптом і в роздріб. Таргетована реклама не запускалася до нашої співпраці із проектом.
Сайт: svadbatkani.com- Збільшити кількість роздрібних продажів через соцмережі.
- Інформувати користувачів про акції, що проходять і знижки.
- Перетворити Facebook та Instagram на стабільне джерело трафіку на сайт.
- Побудувати працюючу вирву продажів через рекламний кабінет Facebook.
Таргетована реклама не запускалася до нашої співпраці із проектом.
Ефективний націлення призвів до збільшення конверсій на 27%, розширення клієнтської бази та притоку нових користувачів на сайт на 92%, а також постійного якісного трафіку на сайт.
Порівняння трафіку на сайт:
– таргетована реклама не велася 01.02.2018-31.12.2018 рр. (помаранчевий графік),
– таргетована реклама велася 01.02.2019-31.12.2019 рр. (синій графік).
В аналізі результативності роботи рекламних кампаній на платформах Facebook та Instagram дуже важливо враховувати асоційовані конверсії. Соціальні мережі часто виступають не так прямим лідогенеруючим каналом, як проміжним ефективним способом підігріву цільової аудиторії та підвищення лояльності до бренду в цілому. Для підтвердження цієї інформації нижче наведено порівняльну інфографіку досконалих конверсій за звітний період роботи над проектом — за прямою взаємодією та за асоційованою:
На графіці відображені дані і з органічного (SEO) трафіку, тому що реклама в Facebook часто служить для клієнта джерелом першого торкання з компанією. Після старту реклами на майданчиках Facebook та Instagram було помічено зростання конверсій з органіка при незначному прирості трафіку. Проаналізувавши асоційовані конверсії, було зроблено висновок, що шлях клієнта розпочинався з таргетованої реклами на Facebook та Instagram та закінчувався конверсіями на сайті вже через органічний пошук. На кожну пряму конверсію в органічному трафіку припадає 2,7 асоційованих. На кожну пряму конверсію в органічному трафіку Facebook припадає 1,9 асоційованих. На кожну пряму конверсію у платному трафіку Facebook – 3,3.
Етапи роботи:
Була побудована вирва продажів: від найширшої та найхолоднішої аудиторії до моменту здійснення покупки, повторних та крос-продажів. Залучення йшло за демографічними параметрами, інтересами, родом діяльності та look-a-like аудиторіями. Кампанії ретаргетингу було розбито на кілька сегментів, основою яких були користувачі сайту та соцмереж компанії.
Також тестувалися різні цілі рекламних кампаній: “конверсія”, “продаж товарів за каталогом”, “залучення публікацій”, “перегляди відео”. Динамічний товарний каталог спрацював краще на аудиторію ретаргетингу: за 8 днів було здійснено 27 покупок. Проаналізувавши доходи та витрати, ми розрахували ROMI цієї кампанії, яка склала 4940%.
Цікавий факт: оголошення по товарному каталогу з ціною в доларах спрацювали набагато ефективніше, ніж аналогічні з гривневим каталогом. Загалом, за 10 місяців за даними Facebook Ads було здійснено 851 конверсію, при яких співвідношення витрати до прибутку склало 1 до 47,5.
Окреме слово варто сказати про рекламні оголошення. З протестованих текстових креативів було залишено варіанти з меншою кількістю символів у тілі оголошення, а також з короткими УТП компанії та закликом до дії. Що стосується рекламних форматів, то оголошення Instant Experience (підбірка) показували більшу залученість та результативність, ніж рекламні публікації з одиночним зображенням та відео добіркою. Найбільш результативні оголошення наведені нижче скріншотами:
Успішність рекламних дій на майданчиках Facebook та Instagram була досягнута в комплексі з регулярним веденням облікових записів компанії на цих платформах. Завдяки висвітленню нових надходжень, інформуванню передплатників про акційні позиції, відеооглядам зразків тканин та фурнітури, підвищується довіра та лояльність користувачів до бренду Весільний Альянс, підтримується рівень залучення передплатників, а також існує органічний приплив нової аудиторії за рахунок репостів користувачів на свої особисті.
Ефективна комплексна робота з настроювання таргетованої реклами та органічного ведення соціальних профілів компанії сприяла зміцненню позицій замовника на ринку, а також підвищенню експертності бренду Весільний Альянс в очах кінцевого споживача.
Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється за перший місяць роботи над проектом.
Стандартні роботи:
Бонусом ви отримаєте:
*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету. Налаштування систем веб-аналітики здійснюється за перший місяць роботи над проектом.