ua

За 1,5 роки зростання ROI на 593% для інтернет-магазину туристичного спорядження

case-picture
Про проект

Mandrivnik - компанія була заснована в 1995 році, а інтернет-магазин став одним із перших магазинів, що здійснюють online продаж туристичного спорядження в регіоні. Магазин спеціалізується на оптовому та роздрібному продажі товарів туристичного призначення. Дуже широкий асортимент товарів та найбільший зал рюкзаків у місті Харкові та області. Співробітники і керівництво регулярно ходять в гори і самі тестують спорядження, що продається, так як "за" активний спосіб життя, любов до природи і подорожей. Також компанія щорічно проводить понад 100 заходів для школярів.

Сайт: mandrivnik.com.ua Дивитись відгук
Тематика:
Послуги:
Регіон:

Харків

Період для аналізу:

червень 2018 – листопад 2019

Цілі і завдання:

- Оптимізувати роботу сайту
- Привести нових клієнтів
- Збільшити середній чек
- Збільшити кількість продажів

Результати за 1,5 роки:
  • Зростання ROI: 592,6%
  • Зниження CPA: 2,74$
  • Зростання ср.чека: 32%
Особливості проекту:

Товари мають сезонний характер, тож необхідно стимулювати збут різними акціями, цікавими пропозиціями. Акційна продукція завжди добре розходиться, якщо вона затребувана по сезону, тоді у покупця велика спокуса придбати її.

SEO-просування

Почали з SEO, вирішивши такі завдання:

  • Підвищення позицій сайту в пошуковій видачі;
  • Збільшення кількості відвідувань сайту цільовою аудиторією;
  • Збільшення зручності користування сайтом;
  • А отже, і збільшення продажів.

Етапи нашої роботи:

1. Провели технічний аудит сайту, аналіз ніші та конкурентів;

2. Зібрали семантичне ядро;

3. Розробили структуру сайту;

4. Написали тз на внутрішню оптимізацію;

5. Зробили внутрішню перелінковку;

6. Оптимізували контент;

7. Попрацювали над юзабіліті;

8. Провели зовнішню оптимізацію сайту;

9. Розширили семантичне ядро ​​та структуру сайту;

10. Вибудували процес щомісячного надсилання звітності.

Результати, які показало SEO:

  • Сайт значно піднявся у пошуковій видачі за релевантними запитами, зі 100-х позицій у топ-3.
  • Кількість сеансів зросла на 10%;
  • Кількість користувачів зросла на 25%;
Детальніше про SEO
case-picture case-picture
PPC-контекстна реклама

Підключили контекстну рекламу для:

  • Збільшення релевантного трафіку на сайт;
  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Збільшення числа транзакцій;
  • Збільшення доходу з сайту.

Етапи нашої роботи:

1. Налаштували e-commerce для відстеження ROMI;

2. Проаналізували ця, конкурентів;

3. Розробили стратегію дій щодо проекту;

4. Визначили цілі рекламної кампанії;

5. Провели аналіз посадкової сторінки;

6. Написали варіанти оголошень, із зазначенням основних компаній;

7. Налаштовані рекламні кампанії, з первинними налаштуваннями та тестовими кампаніями;

8. Налаштували скрипти для коригування ставок, відстеження 404 сторінок, показника якості та чищення майданчиків;

9. Вибудували процес щомісячного надсилання звітності.

Кому потрібна контекстна реклама?
Які кампанії Google ми використовували?

1) Пошукова реклама:

  • за брендовими запитами;
  • за загальним запитам;
  • за середньочастотними запитами;
  • за запитами конкурентів.

2) Ремаркетинг – продажів не було, тому відключили і більшу частину коштів вклали у google shopping smart goal, тому що ця кампанія показала дуже добрі результати.

3) Торгові кампанії:

  • google shopping;
  • google shopping smart goal.

При страті роботи цього типу кампаній, конкуренція у shopping smart була меншою, ніж у інших рекламних каналах, що дозволяло рекламуватися з меншою ціною за клік і з великою кількістю показів. google shopping smart краще аналізує вашу аудиторію та розуміє чого саме вона хоче.

Результати, які показав Shopping:

  • Кількість кліків зросла на 95%;
  • Ціна кліка (CPC) знизилася на 23%;
  • Кількість транзакцій збільшилась у 34 рази;
  • Коефіцієнт транзакцій збільшився у 6 разів.
  • Збільшили ROMI на 592,6% та досягли показника 492,62%.
case-picture case-picture case-picture case-picture
Таргетована реклама

Підключили таргет, щоб вирішити такі завдання:

  • Збільшення кількості транзакцій;
  • Збільшення % відвідувачів, які купують;
  • Збільшення активності та залучення відвідувачів сайту.

Етапи роботи:

1. Прописали стратегію запуску;

2. Проаналізували нішу, конкурентів, створили портретця;

3. Налаштували піксель;

4. Визначили kpi, куди потім орієнтувалися;

5. Перевірили та завантажили товарний фід;

6. Запустили динамічний ретаргетинг з каталогу з метою “продаж товарів з каталогу”, з метою- конверсія;

7. Проаналізували отримані дані; – вибудували процес щомісячного надсилання звітності;

Докладніше про переваги таргету
case-picture

Результати, які показав таргет:

  • Середня тривалість сеансу зросла на 45%;
  • Показник відмов знизився на 55%.
case-picture
WEB-аналітика

Всі звіти були надані в Google Data Studio Що було проаналізовано:

  • Цілі сайту;
  • Ефективність трафіку із пошукових систем;
  • Ефективності контекстної реклами;
  • Ефективності медійної реклами;
  • Аналіз навігації сайту на основі даних google analytics;
  • Цільові сторінки сайту;
  • Поведінка відвідувачів на сайті;
  • Також, окрім аналізу електронної торгівлі, ми аналізували офлайн торгівлю магазину.
Навіщо потрібна аналітика?
case-picture
Висновок

Наявність красивого, функціонального сайту зі зручною навігацією та дизайном, що запам'ятовується – це одна з основних вимог до будь-якого бізнесу, який планує розвиватися і бути конкурентним на ринку. Але навіть якщо з нею впоратися, далеко не факт, що на сайт, створений з такими труднощами і витратами, приходитимуть відвідувачі, які перетворюються на клієнтів. Адже ресурс потрібно ще просувати, причому комплексно, залучаючи на нього не просто трафік зацікавлених користувачів, які з ймовірністю 90% придбають ваш товар/послугу. Варто розуміти, що комплексна робота завжди покаже кращий результат, ніж використання окремих інструментів для залучення клієнтів в інтернеті.

Тому, якщо ви хочете комунікувати зі своєю аудиторією на різних етапах вирви продажів, використовуйте SEO-оптимізацію, контекстну та таргетовану рекламу, а для аналізу та повного зведення даних - web-аналітику.

Хочете таких же результатів?

Заповніть бриф і наш менеджер зв'яжеться з вами

Вартість комплексного просування
Комплексний Digital-аудит

Стандартні роботи:

  • Аудит сайту;
  • Аудит соціальних мереж;
  • Аналітика даних користувача;
  • Аудит рекламних кампаній в Google Ads/Facebook Ads;
  • Звіт про рентабельність маркетингових каналів та рекомендації щодо покращення результатів.

Бонусом ви отримаєте:

  • Рекомендації щодо підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекта протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

Комплексний Digital-маркетинг

Стандартні роботи:

  • Аналіз тематики, конкурентів та цільової аудиторії;
  • Внутрішня оптимізація (технічний аудит, робота зі структурою сайту та контентом);
  • Опрацювання технічних факторів;
  • Робота з семантикою;
  • Зовнішня оптимізація сайту (нарощування посилального профілю);
  • Розробка ефективної рекламної стратегії для Google Ads та Facebook Ads;
  • Пошукова рекламна кампанія;
  • Контекстно-медійна реклама;
  • Ремаркетинг/Динамічний ремаркетинг;
  • Google Shopping + Smart;
  • Розробка креативів від 2х комплектів по 10 розмірів (для Google Ads);
  • Розробка креативів від 2х комплектів у 2х розмірах (для Facebook Ads)
  • Щомісячний динамічний звіт у Data Studio по KPI.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення Google Tag Manager, Enhanced E-commerce Google Analytics та фіда, для запуску товарних кампаній Google;
  • 10 000 грн на рахунок в Google Ads (тільки для нових акаунтів);
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекту протягом 3х робочих днів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

SEO-просування під ключ

Стандартні роботи:

  • Аналіз тематики;
  • Внутрішня оптимізація (технічний аудит, робота зі структурою сайту та контентом);
  • Опрацювання технічних факторів;
  • Робота з семантикою;
  • Зовнішня оптимізація сайту (нарощування посилального профілю);
  • Аналіз отриманих результатів та підготовка рекомендацій;
  • Динамічний звіт у Data Studio про рентабельність вкладених інвестицій.

Бонусом ви отримаєте:

  • Налаштування та встановлення Google Analytics;
  • Підвищення конверсії посадкових сторінок сайту;
  • Окрему команду під ваш проект;
  • Швидкий запуск проекту протягом 3х робочих днів.
  • Зростання позицій по ключовим запитам;
  • Зростання трафіку та зниження вартості залучення клієнтів.

*Ціна вказана за роботу агентства, без урахування рекламного бюджету

Результати просування інших проектів
slider-img
Комплекс За 1 рік досягли ROI - 9791% для інтернет-магазину одягу та взуття
  • Зростання доходу:
    1,5 рази
  • Зниження CPA:
    81,6%
  • Досягли ROI:
    9791%
slider-img
Комплекс Збільшили ROAS до 3094% для інтернет-магазину швейної продукції
  • Зростання трафіку:
    80%
  • Зростання конверсій:
    68%
  • ROAS:
    3094,5
slider-img
Комплекс Зростання конверсій на 159% під час карантину для автосалону Mitsubishi
  • Зростання конверсій:
    72,3%
  • Зниження CPC:
    33,63%
  • Зниження CPO:
    27,8%
contact__bg contact-bg contact-bg

    contact-picture
    Для зв'язку з нами
    Вдячні за звернення!

    Ваша заявка відправлена.
    Наш менеджер зв'яжеться з вами
    найближчим часом